Politica de retur
Politica retur si schimb produse:
- Pentru produsele achizitionate on-line/telefonic:
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Pentru produsele achizitionate prin card bancar, banca emitenta poate debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
- Conditii generale de returnare:
Recomandam returnarea produselor in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), aceasta nefiind o obligativitate - Legea 249/2015, Art. 16, punctul 8.
Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de SC DEVVERSE BUSINESS SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. In cazul unui produs neconform, va invitam sa ne contactati. Dupa perioada de 14 zile calendaristice, conform legii produsele nu mai pot fi returnate.
- Procedura de returnare:
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:
- Completeaza formularul de retragere. Daca intampinati erori, ne puteti contacta prin email la adresa office@devverse.ro
- Trimite produsul si toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii la adresa catre DEVVERSE BUSINESS SRL Str Crinului Nr 7 Sebes Jud Alba,telefon 0736619190 ,email office@devverse.ro, precizand pe AWB "Returnare produs DEVVERSE BUSINESS". Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Va rugam sa nu scrieti pe ambalaj adresa de livrare ci doar pe AWB.
- Expediati produsele la adresa Devverse Business Srl Strada Crinului nr.7 Sebes Jud Alba, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
- Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.
Formularul de returnare este un model si nu este obligatoriu.
Atentie! Cheltuielile de retur vor fi suportate de catre client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predarii coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat catre centrul logistic. Nu recomandam retururile prin Posta Romana.
Restituirea banilor se va face conform legii în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat. Contul bancar mentionat in formularul de returnare trebuie să fie înregistrat pe numele persoanei care a efectuat achiziția și nu pe numele altei persoane. Contul bancar trebuie sa fie in lei. Intarzierea furnizarii datelor despre contul bancar poate duce la intarzierea returnarii banilor.
Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform OUG. 34/2014.
Exceptari de la dreptul de retragere: Conform O.U.G Nr 34/ 20014 Art.16 Litera e) fac exceptie de la dreptul de retragere produsele care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator( Ex : Pompe de san, termometre, lenjerie intima,aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san, suzete etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid )
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0736619190 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa office@devverse.ro
1.Ambalează toate articolele în ambalajul original. Articolele cumpărate ca seturi trebuie returnate în seturi.
2.Completați formularul de cerere de returnare atașat comenzii.
3.Atașați o copie a comenzii sau facturii de vânzare, specificați metoda de rambursare (transfer în contul bancar),si contul bancar in care vom transfera contravaloare produsului/produselor.
4.Expediaza coletul la urmatoarea adresa:
Str Crinului nr7 Sebes Jud Alba
Sc Devverse Business Srl
5.După ce ați trimis coletul, vă rugăm să ne informați despre asta prin trimiterea unui e-mail la office@devverse.ro
Eligibilitatea articolelor pentru returnare sau schimb
Clienții au dreptul să returneze orice articole cumpărate fără a defini motivul în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la momentul primirii acelor articole de la Vânzător sau reprezentanții Vânzătorului. Articolele pot fi returnate dacă sunt păstrate proprietățile originale, etichetele fabricii și starea gata de vânzare.
Pentru a returna articolele, clienții trebuie să trimită o copie a dovezii de cumpărare și să completeze formularul de cerere de returnare.
Reguli privind returnarea și schimbul de articole cu defecte descoperite:
Clienții sunt îndreptățiți să notifice Vânzătorului orice defecte descoperite și să solicite remedierea acestora în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la momentul primirii Articolelor de la Vânzător sau reprezentanții Vânzătorului. Singura excepție sunt defectele cauzate de manipularea necorespunzătoare a Articolelor de către Client.
Clienții au dreptul să refuze să ia Articole și să solicite rambursarea banilor. În acest caz, Articolele trebuie returnate Vânzătorului, iar proprietățile originale, etichetele fabricii și starea gata de vânzare sunt păstrate.
Pentru a returna articolele, trebuie să trimiteți copia dovezii achiziției și să completați formularul de cerere de returnare.