Politica retur si schimb produse:

1.Ambalează toate articolele în ambalajul original. Articolele cumpărate ca seturi trebuie returnate în seturi.

2.Completați formularul de cerere de returnare atașat comenzii.

3.Atașați o copie a comenzii sau facturii de vânzare, specificați metoda de rambursare (transfer în contul bancar),si contul bancar in care vom transfera contravaloare produsului/produselor.

4.Expediaza coletul la urmatoarea adresa:

Str Crinului nr7 Sebes Jud Alba

Sc Devverse Business Srl

5.După ce ați trimis coletul, vă rugăm să ne informați despre asta prin trimiterea unui e-mail la office@devverse.ro

Eligibilitatea articolelor pentru returnare sau schimb

Clienții au dreptul să returneze orice articole cumpărate fără a defini motivul în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la momentul primirii acelor articole de la Vânzător sau reprezentanții Vânzătorului. Articolele pot fi returnate dacă sunt păstrate proprietățile originale, etichetele fabricii și starea gata de vânzare.

Pentru a returna articolele, clienții trebuie să trimită o copie a dovezii de cumpărare și să completeze formularul de cerere de returnare.

Reguli privind returnarea și schimbul de articole cu defecte descoperite:

Clienții sunt îndreptățiți să notifice Vânzătorului orice defecte descoperite și să solicite remedierea acestora în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la momentul primirii Articolelor de la Vânzător sau reprezentanții Vânzătorului. Singura excepție sunt defectele cauzate de manipularea necorespunzătoare a Articolelor de către Client.

Clienții au dreptul să refuze să ia Articole și să solicite rambursarea banilor. În acest caz, Articolele trebuie returnate Vânzătorului, iar proprietățile originale, etichetele fabricii și starea gata de vânzare sunt păstrate.

Pentru a returna articolele, trebuie să trimiteți copia dovezii achiziției și să completați formularul de cerere de returnare.